
Asalamualaikum...
yeah..!! hbiz gak aq pmr akhirnye...rasa bebas giler...nk mti aq thon ni...xD
cti ni macam2 aktviti GDE (Geng Destini Egois..) buat bez giler group ni...
rmai2 dri group 2 smua kwan baek aq..^^..btw dh abiz pmr ni rasa bosan lah plak --"...aq
slalu msg gan mama aq (Amyra) jew..hehe...aq x pnh bosan msg gan dier...bez sesangat..hehe
yg pkai tudung itam larh 2 mama kte...xD...loveyousomuch mama...^^...
btw...cti ni aq bnyk giler xtviti pegagkap...smpai kadang2 kte x dek masa..
nk blz msg mama.....sowy tau mama....Y.Y......ok larh maybe tu jew kot tok aryni...bye2 smua...
spew yg SPM 2 goodluck taw2...akak2 n abg2 sekalian.....
moge2 dpt bnyk A dlm SPm taon nie...tata....










